27 Haziran 2008 Cuma

KUMRUCUKLAR


Balkonuma yuva yapan kumrucuklarım başta anne kumru ve baba kumru gelip yuva yaptılar çocuklarla ve ben bu olaya çok sevindik yavruların yumurtadan çıkıp büyümelerine şahit olacaktık ve onları sevecektik .Ama durum hiç öyle olmadı yavrular inanılmaz pisler ve yaramazlar onlar gidene kadar balkonu iptal etmek zorunda kaldık rahatsız olmasınlar diye balkona kimse çıkmadı kumrucukları içerden seviyorduk ama birgün uçup gittiler(herhalde hayatın kuralıbu)evde bu olaya en az üzülen ben oldum balkonuma yeniden kavuştum



2 yorum:

uygarimizlahayat dedi ki...

Kendi kendime çok güldüm memleketimin tulum peynirli mis gibi kokan kumrusunu beklerken karşıma gerçek kumrular çıkınca çok güldüm :)))) Gözünüzaydın balkonunuza kavuşmuşsunuz sevgiler, hayırlı cumalar...

kirazdünyası dedi ki...

gözünüz aydın balkonsuz bu sıcaklarda ne yapardınız valla uzaktan çok güzel gözüküyorlar ama balkona gelmesinler :)

sevgiler,