27 Kasım 2008 Perşembe

FARELİ PASTA

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Kız kardeşimle kızımın fikriydi bu fareleri yapmak,bir dergide tarifi gördüler,tekir gibi hemen ayaklandılar malzemeleri bulup buluşturdular ben okadar yapmayın etmeyin ,mutfağımda fare istemem dedimsede dinletemedim .Onların söylediğine göre tadı harikaymış inanın kedi gibi beş dakikada yediler bu farecikleri. Tarifimi sevgili mimarın mutfağı arkadaşımızın çocuk yemekleri etkinliğine yolluyorum kolaylıklar diliyorum.
Malzemeler:-1 paket milföy
-1 Paket muzlu puding
-3 Su bardağı süt
-1 Adet muz
-Hindistan cevizi rendesi
-Damla çikolata
-File badem
-Yumuşak şekerler
Yapılışı:-Milföy hamurlarını damla şeklinde kesin ve 180 derede fırında pişirin. Süt ve pudingi pişirin. Milföyleri enine ortadan ikiye keserek içine puding koyun ve üzerine muz dilimleri yerleştirin. Kalan puding ile pastanın dışını tamamen kaplayın ve hindistan cevizi rendesi ile her yerini kaplayın. Damla çikolatalardan göz, bademlerden kulak yapın. Bıyıklar maydonoz sapı :) Renkli şekerleri farelerin arasına serpiştirin. Görüntü gerçekten çok güzel ouyor. Dolapta biraz beklettikten sonra servis yapabilirsiniz. Afiyet olsun...

34 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

Harika harika harika bende bayıldım vallahi minnoş gibi bi tırmık almak isterim..
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım cok sırın olmuşlar ellerıne saglık.Bu arada bu kız hep bensız gelıyor .En kısa zamanda goruselım .Çok cok optum...

Disalce dedi ki...

canım bi fare bu kadar sevimli olabilir..ellerine sağlık...

harika olmuşlar....

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Oktay Usta'da görmüştüm bende ve çok hoşuma gitmişti:)
Bence çok sevimli olmuşlar:) Ellerine sağlık canım..

HÜLYA dedi ki...

YERİM BEN BU FARELERİİİ. BAYILDIM VALLA SÜPER FİKİİR. ÖZELLİKLE ÇOCUK MENÜLERİ İÇİN HARİKA ELLERİNE SAĞLIK CANIM

pelince dedi ki...

Bende fare kurabiye denemiştim :)) bunlarda çok şirin..Ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

Hakikatten harika olmuşlar. Keşke böyle fare bassa mutfakları :) Her ikisinin de ellerine sağlık, sevgiler...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

çok sevdim ben bu farecikleri.nasıl da birebir yapmışlar,harika olmuş.ellerine sağlık.sevgilerimle...

zarpandit dedi ki...

süperler cok şirinler ya yerim bunları bennnn :)

lemanice dedi ki...

çok güseeell.tam çocuk işi ve ben işi.ellerine sağlık.denemeliyim.hoşçakal.(şimdilik)

Damak Tadı dedi ki...

Çok sevimli olmuşlar,ellerinize sağlık..

hdidem95 dedi ki...

harika çok şirin olmuşlar ellerinize sağlık sevgiler

Hatice dedi ki...

çok sevimli olmuşlar, ellerine sağlık canım...
sevgiler...

saniyesultan dedi ki...

yerim ben o fareleri ...ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

selam canım
ben fareden nefret ederim ama bunlar çok şirin olmuş ellerine sağlık bayıldım çocuklara yapmak lazım teşekkürler acaba bu tarifi ve resmini alıp hobidünyam foruma ekleyebilirmiyim izin verirsen çocuk yemekleri bölümümüze herkes görsün tabiki senin isminle eklerim cevabını bekliyorum sağlıkla kal

leyya dedi ki...

pes bu kadarına)))yerim ben o fareleri)yaşasın teyze yeğen işbirliği..

belgin kıral dedi ki...

Çok şirin olmuşlar ellerinize sağlık ama düşüüncesi bile bir hoş etti:))

SARI PAPATYALAR dedi ki...

canım tarifimi eklemenin bence bir sakıncası yok ismimide eklersen sevinirim sevgiler

elma şekeri dedi ki...

Ellerinize sağlık cok sirin görünüyor.

Adsız dedi ki...

bayıldım nefıs ve harıka gorunuyor cok yaratıcı ellerıne saglık canım sevgılerımle..

made in funda dedi ki...

aman da aman ne şirin olmuşlar.ellerine sağlık..çok nefisler..

Hansa dedi ki...

Bunlar görüdğüm en şirin sürüngenler hehehe :)))
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

selam
izin verdiğin için çok teşekkürler arkadaşım bloğunun linkini de vererek foruma ekledim
http://hobidunyam.womanforum.net/cocuk-menusu-f6/ilginc-ve-sevimli-sunumlar-burda-t6778.htm#69289
buradan bakabilirsin sevgilerle kal

Baharcicegi dedi ki...

Cok sirin cok tatli olmuslar ellerine saglik canim

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba canım..Yaa acaip beğendim bu fareleri..Sarılıp öpüp durdum..Ama merak ettim nasıl damla şeklinde kesicem dairemi.oval gibimi yani payrex gibimi.Ayyyy anlamadı ben:)))
Bayıldım ama...sevgiler..

i.h dedi ki...

damla şeklinde kesme kısmınnı bende anlamadım :((
bilen biri bizi aydınlatsın..

SARI PAPATYALAR dedi ki...

sevgili arkadaşlar milföyleri damla şeklinde kesiyoruzbir üçgen düşünün alt tarafı oval olacak gözyaşı veya su damlası sekli gibiilginiz için teşekkür ederim sevgiler

Adsız dedi ki...

Directory of restaurants organized by states Nellie%27s Sandwiches

Adsız dedi ki...

Modern pizza originated in Italy as the Neapolitan pie with tomato.
King Ferdinand I (1751–1825) is said to have disguised himself as a commoner and, in clandestine fashion, visited a poor neighborhood in Naples.

Adsız dedi ki...

how to get facebook likes
get facebook likes
buy facebook likes


I believe you've posted in the wrong section, however.. http://en.wikipedia.org/wiki/Retrovirus
how to get facebook likes get facebook likes buy facebook likes how to get facebook likes

how to get facebook likes [url=http://100fbfans.info]get facebook likes[/url] how to get facebook likes get facebook likes

Adsız dedi ki...

unlock iphone 4
iphone 4 unlock
how to unlock iphone 4

http://comicssouth.com/forum/index.php?action=profile;u=6599 http://www.cavemancircus.com/forum/index.php?action=profile;u=50348 http://ascent.noir.cc/index.php?action=profile;u=62930 http://ll.qqrq.ru/member.php?u=67718
It seems avira can't open and scan the files containing the virus, ive tried spybot, but it only removes spyware and not the virus itself. Its causing the my computer to run extremely slow, its always oprating on 100 percent even if im not doing anything, any tips on how to remove it? thanks in advance
unlock iphone 4 unlock iphone 4

unlock iphone 4 [url=http://www.freeforexguides.com/forum/member.php?u=37018 ]unlock iphone 4[/url] how to unlock iphone 4 iphone 4 unlock

Adsız dedi ki...

iphone 4 unlock
how to unlock iphone 4
unlock iphone 4

http://bookmarkmysite.info/story.php?id=213672#discuss http://www.vbdesigns.de/member.php?u=80686

unlock iphone 4 iphone 4 unlock

how to unlock iphone 4 [url=http://unlockiphone421.com]how to unlock iphone 4[/url] unlock iphone 4 how to unlock iphone 4

Adsız dedi ki...

unlock iphone 4
iphone 4 unlock
how to unlock iphone 4

http://bookmarkshunt.com/story.php?id=47057#discuss http://m13online.com/forum/index.php?action=profile;u=31246
I found that Avira when tried on a pendrive used from this laptop shows virus. while McAfee doesnt detect any. could anybody tell me about the dependability on McAfee
unlock iphone 4 unlock iphone 4

unlock iphone 4 [url=http://unlockiphone421.com]unlock iphone 4[/url] how to unlock iphone 4 unlock iphone 4

Adsız dedi ki...

The last update was 12/10 and I check everyday and there is nothing, not even for my AVG virus protection, its like nothing is updating, which is unusual since its updates every week or so.
łodzie wędkarskie ceny łodzie wiosłowe motorowe łódź motorowa

łodzie motorowe allegro , [url=http://galionboats.pl]łodzie wędkarskie producent[/url] , łodzie wędkarskie producent