E-posta ile takib et

16 Ağustos 2008 Cumartesi

BERAT KURTULUŞ GECESİ

Rabbü'l Âlemîn'in,
Kadir Gecesi'nin kudsiyetinde olan Berat Gecemiz’i
anlayarak, farkında olarak, hakkıyla ihya eden
kullarından olabilmemizi ihsan buyurmasını;

cümlemizin ibadetlerini ve hayırlı amellerini,
hasenatlarını, katında makbul olanlardan eylemesini

ve

bu mübarek Berat Gecesi'nin
geçmiş yaşayan ve gelecek Ümmet-i Muhammed için, tüm kainat için, hayırlara vesile olmasını Cenab-ı Hak'tan niyaz ederiz..

Berat Kandili'niz mübarek Olsun



RİSALE-İ NUR KÜLLİYATI'NDAN...

Bu gelen gece olan Leyle-i Berat(berat gecesi), bütün senede bir kudsî(mukaddes) çekirdek hükmünde ve mukadderat-ı beşeriyenin(İnsanlığın başına gelen ve gelecek olan hâdiselerin) programı nev'inden olması cihetiyle Leyle-i Kadr'in(kadir gecesinin) kudsiyetindedir.

Herbir hasenenin(hayırlı amelin) Leyle-i Kadir'de otuzbin olduğu gibi, bu Leyle-i Berat'ta(Berat Gecesi’nde) herbir amel-i sâlihin(hayırlı amelin) ve herbir harf-i Kur'anın(Kur’ân harfinin) sevabı yirmibine çıkar.

Sair vakitte(diğer zamanlarda) on ise, şuhur-u selâsede(üç aylarda) yüze ve bine çıkar.

Ve bu kudsî leyali-i meşhurede(mübarek gecelerde) onbinler, yirmibin veya otuzbinlere çıkar.

Bu geceler, elli senelik bir ibadet hükmüne geçebilir. Onun için elden geldiği kadar Kur'anla ve istiğfar(Cenâb-ı Allah`tan kusurların affedilmesini, günâhların bağışlanmasını isteme) ve salavatla meşgul olmak büyük bir kârdır.

Şualar/On Dördüncü Şuâ

2 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
……………………………………………………………………………………………………………
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008--14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

YILDIZ dedi ki...

sevgili Sarı papatyalarım;
blogunu büyükbir zevkle takip ediyorum. ama gördümkü maklubeli sezon finalinden beri yeni bir tarif eklememşsin. bak şekerim tv kanalları bile 1 eylülde yeni sezona başlıyor sende artık sezon açılışı yapmalısın. o çok güzel böreklerini ve tatlılarını tekrar görmekten çok mutlu olacagım. bizzat tatmış biri olarak söyleyebilirimki hepsi muhteşemdi. o tatlılardan mahrum kaldıgımdan beri kilo verdim :) -2 kilo haberin olsun. seni seviyorum şekerim tatlılarınıda:) görüşmek dileği ile.....